Monday, October 7, 2013

Tetamu yang hadir adalah rezeki untuk kita

As salam...

Huh lagi 15 minit nak lunch hour...

Korang suka tak kalau tetamu datang kat rumah korang??

Aku suka... tapi kalau nak datang kena la bagitau... buley la aku sediakan makanan yg simple2... nasi goreng ke... cekodok ke kann...

Tapi ada juga segelintir org yg tak suka tetamu dtg umah mereka... tapi itu hak masing2 la kann... rumah aku pon time raya jek org datang... tetapi aku ada terbaca yg setiap kunjungan tetamu ke rumah kita adalah pembawa rezeki dari Allah utk kita... so jgn la lokek2 nk ajak rakan2 korang dtg rumah korang okayyy...


Gambar raya lepas...ni family belah En suami... yg pakai spek tengah makan tu my MIL...


Ipar duai belah En Suamiku... macam best sgt kan dorang makan...pada hal aku masak spagheti yg readymade ngn nasi goreng kampung jek uuu...

No comments:

Post a Comment