Monday, October 7, 2013

Bila aku bosan

As salam...

Hari Isnin... hari pertama kita mula berkerja... ada yg kata bosan??? Opss buang jauh2 perasaan itu...KERANA Nabi Kita Muhammad (S.A.W) di lahirkan pada hari Isnin.... so No BOSAN ON MONDAY okayy...

Kebiasaan pada hari isnin kepala otak masih melayang keawangan lagik kann... jadi korang biasa buat apa ek??? ce citer skett... Aku kalau bosan curi2 masa baca blog kawan2... yg paling aku suka bab2 deco rumah dan mencari resepi yg simple (sebab aku malas nak cari bahan2 yg susah2 ni...)...lepas tu mula la feeling2 nak deco rumah bila tiba weekend menjelma nanti...TAPI tak pernahnya feeling tu menjadi kenyataan sebab time hari Ahad tu la aku nk basuh baju, lipat baju, memasak, golek2 ngn anank2 kt umah.

Kalau bab resepi pulak, kalau En suami rajin melayan untuk mencari bahan2 aku on jek... tapi pastikan resepi itu menjadi dalam erti kata lain SEDAP+LAZAT sehingga menjilat jari...opsss....tunggu bini ekau ni jadi chef ek wahai En Suamiku...hihi...

Gambar ni takde kene mengena dengan aku dan aku tak pandai buat pon, sekadar hiasa untuk bebelan aku ari ni jek..


Dan perkata yg paling senang bila aku bosan asek ngadap PC jek...maka aku pegi belakang mini pantry aku, aku akan buat minuman...tak kira la nescafe ke, milo ke, air sunquicks ke... lg senang kann...

Psstt kalau ada makanan lagi best kann...sambil tekan keyboard sambil makan...pastu makanan berterabur kt atas meja...bila mak menti tolong bersihkn ko marah plak ek Pn Lily oii... hahha...




No comments:

Post a Comment