Thursday, October 24, 2013

Pakej

As salam...

Sok...sek...sok...sek...

Hai bunyi apa plak tu??

Sebenarnya ni da ari ke-4 aku batok + selsema + sedikit demam = PAKEJ

Tapi aku still menjalankan aktiviti harian... bekerja + chep kat umah + jadi bibik lipat baju ngn susun baju... Allah masih lagi beri aku kekuatan utk aku menjaga org2 yg aku sayangi.

Bila aku down jek time sakit... aku mesti teringatkan kata2 ustazah aku time skolah dulu iaitu "Sesungguhnya sakit itu pengahpus dosa2 kecil"... Subhanallah Allah masih sayangkan hambanya ini...

Jadi kalau ada di kalangan org sekeliling anda asek sakit jek... jgn la ckp dia lembek ke... kurang senam ke... kite kena redha dgn setiap ketentuannya... dan setiap ketentuannya itu mesti ada terselit seribu kebaikkan.... Insya Allah...





No comments:

Post a Comment