Thursday, October 31, 2013

Love You Mr Arrogant

As salam...

Korang suke tak tgk citer Mr Arrogant tu??

Sumber : Encik gugel


Aku memula nak tengok x de feeling... tapi lama2 da ter"feeling" lebey plak...sampaikan En. Suami pon terjebak... pantang balik kije awal... kol 7 p.m jek da terpacak depan tv... kalau aku ter"miss" atau dia ter"miss" mesti lepas tuh kena jadi tukang cerita... dasat kann...

Tapi sekarangkan sume citer di adaptasikan dr novel... so sape yg rajin tu buley la beli novel... baca... tapi cam da tak best sebab da tau endingnye kann... macam mak aku laa... dulu kan penangan Adam dan Hawa tuh... siap baca novelnya lagi ko... ngalahkan anknya ni hah... pastu kalau citer tu da start kat tv mula la dia jd pengarah free... arggg tu la perangai mak aku...

Eiii dr nak cerite Mr Arrogant tercerita pasal mak aku yg nak jadi pengarah plak... okay la... ank pengarah ni da g siapkan report... Almaklumlah end of month uuu... kang aku tak dapat gaji plak... no money...no talk...

No comments:

Post a Comment