Monday, October 21, 2013

Nasi lemak + sambal panggilan hangit

As salam...

Cam biasa... bila tiba weekend, mesti pale ni penen lalat jap... SEBAB??? tak tau nak masak apaa...

For sarapan aku masak nasi lemak buah bidara ... berlaukkan telur rebus + ikan bilis + kacang tanah goreng + sambal... suruh En Suami belikan timun... da suruh 2,3 kali tak gerak2 pon depan tv... jadi Pn Isteri kena la pasrah...

Sambal aku masak sabtu malam tu... kunun2 pepagi ahad tu aku bangun trus masak nasi lemak jek... TAPI hampeh... sebabnye sambil aku masak sambal, sambil wassup+FB... alih2 sambal dah hangit dan macam panggilan hangit tuh... jiran sebelah pon terbau kot sambal panggilan hangit aku tu... rasakan ko...

Jadi lepas solat subuh da tak ley nak baring2 lagi... tros gagahkan diri buat sambal for 2nd time... tau jek la ank2 aku tu... dia tau celik jek mata, sarapan da de depan mata... alahai anakkkkkk...



No comments:

Post a Comment