Wednesday, December 4, 2013

Mr MAMA

As salam...

Malam tadi punye criter...

En. suami dekat 10 kali masuk keluar tandas... dia kata sakit perut... ceri beri la tuh... bukannya dia jek tak lena tido, Pn. isteri pon sama... cisss...

Td pagi alarm enpon memakik menandakan jam 6.30 pagi... waktu untuk aku bangun...

"nape ayah sakit perot lagi ker?" tya aku

"aah"... jawabnya ringkas.

"ayah tak yah gi kije la... biar tumpang ina jek" kata ku...

dia angguk kepala jek...

Maka aku pon berdezup turun ke bawah nak siapkan sarap utk anak2... konfem la anak2 dok ngan ayah ari ni... ayah jadi Mr MAMA la ari ni...

Aku buatkan pizza express jek... feveret si abang ngan adik... Angah?? roti sapu butter n lepas tu bakar... anak aku sorang tu mmg peliks...


Pizza express for breakfast


Tadi jam 11.50 pg aku call En. suami... nak tya anak2 da lunch ke belom...

En. suami wassup aku pic ni...


kemain lagi request ayah beli nasik ayam... ko tengok abang ngn adik kemain meriah lagi ayamnye...TAPI angah makan nasiknye jek...


Pastu tya jugak la dia da ok ke belom dr ceri beri dia tuh... dia ckp belom n just makan jambu batu jek... pada hal kat esbok tu ada ubat utk ceri beri... tapi dia tak mkn pon...huhh!!!


 ayah punya lunch


Time aku call tadi macam bergema jek... aku tya la dia kat mane.. kot2 bawa anak2 karok ke kann... sekali dia tengah basuh baju daa... sebenarnye tu mmg tugas  WAJIB dia... tapi bab melipat + menyusun aku laa...


No comments:

Post a Comment