Thursday, December 26, 2013

Biskut lidah kucing a.k.a Biskut rainbow

As salam...

Sekarang ni tengah fenomena biskut lidah kucing a.k.a biskut rainbow kan... time raya tu ada kawan aku jual... tapi takde rezki nk order sebab dia dok KL dan kalau nak order dia suruh aku self collect kat area Tebrau... sebab katanya biskot ni sensitif  dan mudah pecah sebab nipis... huh En. suami mesti malas nak layan... jadi simpan jek la niat tuh...

Sekali aku tengok kat FB, ada sorang mmber list aku jual... 50pcs RM10... hihi ada gak rezki aku nak rasa... bukan taknak try resepi tapi kena rasa dulu kalau tak sedap memang tak maknanya
aku nak buat...

 Ce ko tengok kalernya mmg suwitt kan...




Yang bestnya... seller ni COD... senang kann... anak2 aku pon suke... makan dalam kete sampai rumah da tinggl abuk... haha... jadi kena la  order lagi...

Kalu korang nak oder buley nak pm kat Lisa (FB Noralisa Lisa)...

No comments:

Post a Comment