Thursday, October 16, 2014

Inai mekah

Salam...

Pakcik aku yg telah selamat mengerjakan Rukun Islam yg ke-5 tu selamat sampai ke tanah air selasa malam...
Turun dari flight dr KLIA then bas akan hantar jemaah2 haji ke Tabung Haji Kelana Jaya...
Rombongan che mimah  rujuk entry ini tak ikot sama...
Anak2 pakcik aku jek yg amik ayah dorang...

Kitorang dapat souvenir dari pakcik aku tuh...
Souvenir yg paling fofular dari Mekah mesti la tasbih & inai Mekah kann...
Dapat jek inai tu aku saje2 test...
Iolls nak tengok merah mak ngah tak inai tu...
Excited gilos kan aku ni...


 ni la hasil dari pemakaian tak sampai sejam




 aku memang takde bakat nak lukis henna sendirik kan??


Selain tu kitorang dapat minyak wangi & cincin...
Incik Suami dapat kopiah putih ala2 org baru balik dr Haji gitu...
3 Abdol plak tok abah bagi jubah color putih & keychain gambo Kaabah...
Sume dapat bagian kann...
Apa lagi senorok la anakanda2 aku tuh...

Seronok gak dengar dia citer pasal dia kat Mekah tu...
Ermmm...
Insya Allah 1 ari nanti jika di izikan Allah...
Aku juga teringin menjadi tetamu-Mu...



No comments:

Post a Comment