Saturday, September 6, 2014

Telekung lycra... eh itu pon nak update ke??

Salam...

Ala suke ati aku la nak citer pasal apa kann?? hehehe...

Mula2 bila kengkawan jual telekung lycra... aku memang takde hati nak beli...
Belom terbuka lagi hati nak pakai material jenis tuh kot...
Sekali tuhari masa bulan puasa pinjam yg MIL aku punye...
Ehh cam best jekk... cam selesa jekk... cam nak beli jek...

Lepas tu servey2 la kat online...
Cari yg murah2 jek...
Servey punya servey terjumpa kat 1 IG ni...
Harganya pada aku memang murah kot... RM35 include postage...
Aku WA seller tu... dlm beberapa minit kemudian dia reply...
Seller tu mesra pelanggan... ye la sesetengah seller klu kite tya...nak tak nak jek  menjawab kann..
Dia siap tunjukkan color2 yg dia ada even kt dlm IG dia da post... cenggitu la org nak biz kan...

Transaction successfully...
Cam bese details sume aku da bagi kat dia...
Dia kata jap lg dia nak pos...
Yeahhh maknanya aku akan dpt esok laa...
Even Poslaju Negeri Johor every Friday cuti... tapi dorang tetap hantar parcel kite...
Dorang cakap every friday dorang rolling utk OT... *tuhari aku tya kat abam pos tu...

Petang tu abam poslaju anta kat opis aku...
Tak sabo punya pasal time solat zuhur kat opis aku da merasmikannya...
excited uuu...
Memang selesa... dan meterialnya sederhana tebal...


 ni aku bg testimoni kat seller tu... dia siap upload kat IG dia tu...


contoh color yg seller tu jual


Kot2 klu korang masih tercarik2 telekung lycra dgn harga yg berpatutan...
Korang buley la servey kat IG TELEKUNG_LYCRA_RM35..
Yg ada lace pon ada... tapi harga lain laa..
Servise memang terbaeekkkk.....

No comments:

Post a Comment