Monday, September 8, 2014

Kacang Pool Bomba Larkin

Salam...

Mak aku teringin na nak makan kacang Pool kat area Bomba Larkin tu...KACANG POOL HAJI...
Bukan apa... sebab kazen aku pernah makan kat situ...
Pastu jumpa bini owner kedai tu... Pelakon Wan Maimunah...
Tu yg dia tak menyabo nak kesana...


Signboard kedai

Aku ke sana petang...
Ahad pekerja swasta kat JB cuti...
Tapi anak2 plak yg skolah...

Actually ni pon first time aku ke situ...
Kawasan kedai tu tak beso sgt...
Jadi waktu petang tu memang padat la dgn pelanggan...

1 set Kacang pool + bread yg tebal ni RM5...
Rasanye???... ok la... sebab aku ni bukan peminat tegar kacang pool...


 RM5/set


close up sket

ABC Ais krim... ni order kat kedai sebelah... RM4.50


Time waiteress tu punggut pinggan...
Aku sempat tanya kat dia... "Wan Maimunah tak datang??"
Dia kata isteri boss jarang datang... dok umah jek...
Rugis la mak aku nampak gayanya...
Tak pe la mak...len kali klu nak dtg sila buat appoiment ngn Wan Maimunah dulu yek...




No comments:

Post a Comment