Friday, November 15, 2013

Result UPSR 2013

As salam...

Dapat 4A dan 1B...

Eh tu bukan result aku...aku amik UPSR tahun 1992... ni result ank sedara aku... anak akak aku yg sulung... kira cucu mak aku yg pertama la... Namanya Syed Muhaimin Afiq Bin Syed Muhammad.


Abang kawasan ngn guru besar dan guru BI sekolah dia


Budak ni memang aktif giler kat skolah... dari kurikulum, outdoor dan sukan asek muka dia jek yg jadi wakil... berkat dari keaktifan yg dia tunjukkan kat sekolah, dia di pilih jadi ketua pengawas... abg kawasan la kata kan...pehhh...

Ko tengok badan dia da sama beso ngn badan makcik dia ni hah... sekali dia lipat aku...tekehel makciknye ni hah...

Okeh tak apa la bang (kitorang panggil dia abang)... ok apa dpt 4A tu...ngah ni dapat separuh dari result abg tau...ngee...

No comments:

Post a Comment