Wednesday, November 6, 2013

L.A.Coffee << ini bukan iklan >>

As salam...

Ni bukan iklan... saje nk bagitau korang yg aku da try minum L.A.Coffee tuh...

 sumber: pakcik gugel


 sumber: pakcik gugel


Teruja na tengok iklan si Awal ngn bini dia tu...

Tuhari belanja barang dapor kat Mydin... sekali terpandang L.A.C tu... sebab tuhari En. suami kata dia teringin nak try tapi cam mahal sgt harganye... ishh RM11.90 (24 sachet) jek pon... En. suami aku ni mmg seorang pengeluar duit yg berhemah... tak cam bini dia...

Pada aku okey la rasanya... tak pekat cam kopi biasa... low asid la katakann...dan yg paling penting bila aku minum kat umah mesti anak aku yg kecik cakap "ibu minum L.A cafe eh??" "...dia bukannya cakap "coffee"... ceh ni mesti da terpengaruh dengan iklan si Awal ngn bini dia tu macam omaknya ni kann....

No comments:

Post a Comment