Thursday, February 14, 2013

Chicken rice shoppp...bukan sekadar nasik hayam...

Salam februari semua...alah boringnya ari ni...jadi marila memaksa diri ini utk mengupdate blog ku ini...Sape pernah pergi makan di Chicken rice shop?? aku da 2 kali ke sana...pada tekak aku okayla rasanya...da tekak melayu jadi semua makanan melayu semua aku bedal...lagi satu harganya tak la mahal sangat...dan yg best lauknya bukan setakat ayam saje yek...dia ada gado-gado, kerabu manggo, beam sprout, pak choy with oyster sauce,nyonya pai tee dan pelbagai lagi.

Anak-anak aku ni hantu nasi ayam jadi berbaloi la jugak ke sana...nasinya korang nampak ciput jek dalam pinggan tapi kalau aku makan mesti berbaki...ke aku ni jenis tak kuat makan??? (owh jangan nak perasan ye)...lokasi terjahan kami biasala di MEDINI, Nusajaya. dekat lagi menjimatkan petrol tu...




Tengok tu lauk-pauk penuh satu meja


Kalau korang berminat nak tau menu-menunya sila terjah cik gugel : http://www.thechickenriceshop.com/menu_msia.html

No comments:

Post a Comment