Tuesday, December 23, 2014

Kenapa perlunya watermark pada gambar anda??

Salam...

Ermmm...
2 hari yg lepas
Aku ternampak 1 FB ni cilok gambo aku kat blog ni
Eiii geram tau
Nak copy paste gambo org taknak mintak izin dulu
Ye aku tau... aku ni bukan blogger terkenal
Follower pon buley di kira dgn jari
Tapi itu tak bermaksud ko buley cilok gambo aku sesuka ati ko jek

Memula aku tak kisah sangat pasal watermark ni
Jadi setiap gambo kat blog aku ni
Aku tak buat pon watermark
Ye la blog cokia aku ni sape la yg sudi jengah
Kan jonet kann...kan jonet kann....



okey tak watermark aku??
Ke korang ada cadangan kat mana yg paling bagus nak letak watermark tu?/
Segala cadangan anda amat di alu2 alukan
Sekian terima kasih...



5 comments:

  1. letak jek kak..kite mmg dr dulu letak..tu pun pernah gak digunakan sesuka ati..at least bg credit to owner pn ok la kan..ni main songlap jek..

    ReplyDelete
  2. tu ler... bagi salam pon tak...terus cilok gambo org...

    ReplyDelete
  3. salam kenal Lily, sama gak dgn akak selalu gak kena curik gambar masakan sanggup blur kan atau crop lagi, tak tau penat lelah orang sebenarrnya kan..

    ReplyDelete
  4. salam kenal kak nooriah... da buat watermark pon dicropkan pulak ye... senangnye nak cari jln mudah...

    ReplyDelete