Thursday, January 2, 2014

Persiapan terakhir

As salam...

Mood nak update blog jek ek aku ari ni... ye laa...report sume dan submit... kije utk ari ni pon da settle... jadi takyah la nk berangan sgt... kang makin tumbuk Cik Jerawat nanti...

Kan ari senin tu En. suami pegi beli buku dan bayar yuran abang dan angah... bab2 sampul buku2 dah settle malam senin tu.... jadi malam selasa aku settlekan bab jahit lencana ngan iron baju 3 Abdol tu plak... jadi ibu tu memang perkara wajib bagi aku... takkan la setakat nak jahit lencana pon nak antar kat kedai kan??? memang nak mintak pelempang ngn En. suami la tuh...


peralatan utk menjahit... cehh macam pro jek aku ni kann...


okeh siapp!!! 2 helai baju abang & 2 helai baju angah

2 comments:

  1. Akak baru mlm tadi jahit lencana dengan nama..hik..hik..hik ...tak pasal-pasal keluar mesin jahit..malas nak jahit tangan
    lepas tu baru gosok...baju sekolah pagi dan petang...utk anak yg bongsu..

    ReplyDelete
  2. kihkihkih... wat kije last minit ni mmg best agaknyer kan kak... seb bek si bungsu saya baru tabika... jadi kurang sket kije2 jahitan tuh...

    ReplyDelete