Monday, January 13, 2014

Ke Johnnys pulakk

As salam...

Crite Jumaat yg lepas...

Macam bese la geng meronggeng aku ajak jalan2... bosan katanya byk kije kat opis... kalau jalan2 dapt terapi minda... **aku okay je... klu org ajak aku berjalan... aku tak pernah tolak...

Tempat wajib Jusco Bukit Indah... klu la Jusco tu buley bercakap mesti dia sound kitorang sebab bila ari Jumaat mesti nampak aku bertiga... arr lantak laaa...

Tekak si Zurai meroyan nak try makan di Johnnys plak... aku ngn Ina follow jek...



 BBQ Chicken rice RM 5.95...kemain fokus lagik dorang makan kann...


 Pilihan aku Tom Yam Beehoon (RM5.95) + Orange juice (RM2.95)...


 Banana Split share ber3... RM5.90


 Kaunter pembayaran... 


Ni kali ke2 aku makan kat sini... taste buley tahan laa... setanding dgn harganye... klu kat tempat lain mmg tak dapat la harga makanan RM6.00 ke bwah lagi kann... service pon cepat... jd takde la perot kitorang berdondang sayang lagi... cuma waiter sume from obesi...


Lepas muntah kedarah aku anggkot dorang ke Daiso plak...


Dulang beli utk opis..
Mould 1set utk anak2 aku, lg 1set utk my niece...
Aroma beads nak letak kt meja opis...
Tikar getah tu nak letak depan sinki umah aku...


Sebelum balik singgah ke JCo ngn Big Apple... da dasar kuat makan apa yg ada depan mata sume aku nak beli kann...



No comments:

Post a Comment